عشق.داستان.حادثه.مرگ

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


karasevda82

benim adim ask

karasevda82

http://karasevda82.loxblog.com

عشق.داستان.حادثه.مرگ

بیا

عشق.داستان.حادثه.مرگ

آنروز .. تازه فهميدم .. در چه بلندايي آشيانه داشتم... وقتي از چشمهايت افتادم هنوز دست و پاي دلم درد مي کند چقدر شکستن سخت است وقتي تو داري نگاه مي کني Kim ancak Tanrı bilir beni

عشق.داستان.حادثه.مرگ

بیا


با مداد رنگي روزه آمدنت را نقاشي ميکنم و جاده هاي رفتنت را خط خطي! کسي براي من
نيست. بيا غلط هاي زندگيم را به من بگو و زير اشتباهاتم را خط بکش.بودنت مثله
دريايي مرا در بر ميگيرد آنجا که تو هستي،ماهيها هم نميتوانند بييند چه رسد به
من..............................!!! کدام صبح ميايي؟ کدام چمدان مال تست؟بيا که
درد دلم را فقط تو ميفهمي                                         
تو را هيچگاه نمي توانم از زندگي ام پاک کنم چون تو پاک هستي مي توانم تو را خط خطي
کنم که آن وقت در زندان خط هايم براي هميشه ماندگار ميشوي و وقتي که نيستي بي رنگي
روزهايم را با مداد رنگي هاي يادت رنگ مي زنم
 



نظرات شما عزیزان:

بشار
ساعت8:38---29 فروردين 1390

سرنوشت تصمیم میگیرد که تو در زندگی با چه کسی ملاقات کنی !
اما تنها قلب توست که می تواند تصمیم بگیرد چه کسی در زندگی تو باقی بماند...
خدا یا ...



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 26 فروردين 1390برچسب:,;ساعت;توسط benim adim ask; | |